دفتر مشاوره پویایی معیشت خانواده طلاب در پردیسان افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم، جلسه رونمایی از دفتر مشاوره پویایی معیشت خانواده طلاب با حضور حجج اسلام قوامی امام جمعه پردیسان، طاهری مدیرکل مرکز خدمات استان و جمعی از اعضای قرارگاه جهادی حضرت خدیجه کبری (سلام‌الله علیها) در مرکز خدمات پردیسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل مرکز خدمات استان پس از تبریک دهه کرامت، به بیان برخی از شاخص‌های اخلاقی و اجتماعی امام رضا "علیه‌السلام" پرداخت.

وی به توجه بیشتر به مشکلات طلاب و اقتصاد خانواده تأکید کرد و ایجاد این دفتر مشاوره در راستای هدایت عالمانه و هدفمند کردن خدمات به خانواده طلاب در دو حوزه مدیریت هزینه زندگی و ایجاد و حمایت از اشتغال خانگی همسران و فرزندان محترم طلاب را ضروری دانست.

در ادامه، امام جمعه پردیسان ضمن تشکر از ایجاد این فعالیت ارزشمند، نکاتی را پیرامون منطقه پردیسان و انتخاب بیش از 360 امام محله و ضرورت دانش‌افزایی این افراد در دو حوزه مشاوره‌های روان‌شناختی و اقتصاد بیان کرد.

در این جلسه مسئولان مرکز خدمات و گروهی از مشاورین حاضر در جلسه به بررسی راهکارهایی برای کمک به اقتصاد خانواده‌ی طلاب و همچنین ارائه مشاوره به این افراد پرداختند.

در پایان "دفتر مشاوره پویایی معیشت خانواده طلاب" توسط امام‌جمعه پردیسان افتتاح شد.