نام: 
سید محمد کاظم
نام خانوادگی: 
رجایی رامشه
زندگینامه: 
سید محمدکاظم رجائی رامشه در شهریور ماه 1339 در شهر حناء واقع در شهرستان سمیرم استان اصفهان به دنیا آمد. پس از گذراندن دوران راهنمایی به حوزه علمیه شهرضا و در سال 1355 به شهر مقدس قم عزیمت کرد و وارد حوزه علمیه قم شد. موقعیت زمانی و شور انقلاب در بین طلاب آن زمان تقریباً تمامی طلاب را به صحنه‌های پرشور انقلاب و پس از آن به جاذبه‌های دفاع مقدس می‌کشاند و وی نیز در این مجموعه قرار گرفت.
ایشان حدود سال‌های 63 وارد مؤسسه درراه حق شد. پس از گذراندن دروس معارف اسلامی به رشته اقتصاد گرایش پیدا کرد. سال 67 وارد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) شد و دوره کارشناسی ارشد پیوسته اقتصاد نظری را شروع و در سال 1375 از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «قیمت‌گذاری در اقتصاد اسلامی» با راهنمایی استاد بزرگوار جناب آقای دکتر حسین نمازی و مشاوره استاد گرانقدر دکتر سیدکاظم صدر دفاع کرد و همان سال وارد مقطع دکتری شد.
وی در خرداد ماه سال 1384 از رساله خود با عنوان «ماهیت بهره و کارآیی اقتصادی آن» با راهنمایی استاد بزرگوار دکتر پرویز داودی و مشاوره اساتید محترم حجةالاسلام حسن آقا نظری و دکتر عباس شاکری دفاع کرد.
در ایام تحصیل افزون بر تدریس دروس اقتصاد، به مطالعه و تحقیق پرداخت که حاصل آن انتشار چندین جلد کتاب و مقاله در زمینه اقتصاد اسلامی می‌باشد.
فایل رزومه: 
13990402.doc 70.1 کیلوبیت [93 بار دانلود]

رزومه